Лідери на ринку вивчили попит на дитячі товари з 1 червня по 31 серпня та з’ясували, що найбільше у дітей користуються популярністю товари брендів «Холодне серце», «Щенячий патруль» та Hot Wheels.
Зазначається, що помітно зріс попит на товари із зображенням героїв із мультфільмів та кіно. Найчастіше купували товари шкільного асортименту з персонажами анімаційного фільму «Холодне серце» — за літо їх було продано майже 15 тисяч штук. Це кожен п’ятий куплений брендований товар.
На другому місці – товари з героями мультсеріалу «Щенячий патруль». Минулого року вони займали лише 11 позицію рейтингу, а цього року на їхню частку припало 13% від усіх покупок брендованих товарів.
Третіми за популярністю з часткою 11% від усіх покупок брендованих товарів (ліцензійних) стали товари для школи із зображеннями знаменитих машинок бренду Hot Wheels.
На четвертому місці цьогорічного рейтингу опинилися товари бренду Barbie. Замикають п’ятірку лідерів товари із зображенням героїв Гаррі Поттера.